زمانبندی و جزییات پذیرفته شدگان دوره کارشناسي و کاردانی پیوسته سال 1400
با سلام و عرض تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون سراسری سال 1400 و راهیابی به دانشکده علومپزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش، جزئیات ثبتنام و جدول زمانبندی به شرح ذیل اعلام میگردد.
راهنمای ثبتنام پذیرفتهشدگان کنکور سراسری 1400
توجه1: ثبتنام بصورت اینترنتی و حضوری انجام خواهد شد و تکمیل مراحل هر دو نوع ثبتنام الزامی است.
توجه2: در صورت عدم ثبتنام الکترونیکی، ثبتنام حضوری به عمل نخواهد آمد.
توجه3: صحت کلیه اطلاعات فرستاده شده از طریق ثبتنام الکترونیکی صرفا” به عهده شخص دانشجو میباشد و در صورت وجود مغایرت، برابر مقررات رفتار خواهد شد.
چهارشنبه 7 مهر الی چهارشنبه 14 مهر 1400 با مراجعه به آدرس:
http://hamava.gerums.ac.ir
نکته مهم: از بخش ثبتنام پذیرفتهشدگان گزینه کارشناسی و کاردانی پیوسته 1400 را انتخاب نمایید. سپس با کد ملی به عنوان نام کاربری و شماره داوطلبی به عنوان رمز عبور به سامانه وارد شده و تمامی مراحل را به دقت سپری کنید.
مدارک و فرمهای مورد نیاز ثبتنام اینترنتی
نکته: خواهشمند است تمامی اطلاعات را به درستی تکمیل کنید تا توسط کارشناسان آموزش بررسی و تایید شود. لطفا به تایید نهایی ثبتنام توسط کارشناسان توجه نمایید. در صورت مغایرت در ارسال مدارک ثبتنام تایید نخواهد شد و نیاز به بازبینی مجدد توسط دانشجو خواهد داشت. حداکثر حجم مجاز فایلها برای آپلود 200 کیلوبایت میباشد.
از شنبه 17 مهرماه لغایت دوشنبه 19 مهرماه 1400
| شنبه 17 مهرماه علوم آزمایشگاهی و فوریتهای پزشکی|
| یکشنبه 18 مهرماه اتاق عمل و هوشبری |
| دوشنبه 19 مهرماه پرستاری |
ساعت ثبت نام از ساعت ۸ صبح لغایت 14
تذکر مهم: مدارک لازم جهت ثبتنام حضوری به دو بخش آموزش و دانشجویی تقسیم شده است که دانشجویان میبایست برای هر قسمت مدارک مورد نیاز همان قسمت را ارائه نمایند.
نکته 1 : عدم حضور شخص دانشجو در تاریخ فوق جهت انجام ثبتنام حضوری به منزله انصراف میباشد.
نکته 2: جهت نظم بهتر و ارائه خدمات مطلوبتر و همچنین رعایت پروتکلهای بهداشتی از مراجعه در غیر از روزهای تعیین شده خودداری نمائید.
نکته 3 : حضور شخص دانشجو جهت انجام مراحل ثبت نام حضوری الزامی است.
نکته 4 : جهت رعایت پروتکل بهداشتی و عدم تجمع حضور دانشجویان با حداقل افراد همراه در روز ثبت نام توصیه میگردد.
۱- اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه ( 4 سری )
۲- اصل و کپی کارت ملی (پشت رو ) ( 4 سری )
۳- عکس ۴*۳ رنگی زمینه سفید (18 قطعه) پشت نویسی شده (نام نام خانوادگی، شماره ملی، نام پدر)
۴- مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر (ویژه آقایان) :
- تصویر کارت پایانخدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند (کفالت،ایثارگران و موارد خاص)
- تصویر برگ معافیت موقت هولوگرامدار بدون غیبت (پزشکی،کفالت و سایر ...) در مدت اعتبار آن
- ارائه برگه معافیت تحصیلی نظام وظیفه
جهت دریافت معافیت تحصیلی به سامانه اینترنتی دریافت معافیت تحصیلی به نشانی epolice.ir مراجعه و پس از دریافت معافیت تحصیلی بر روی سامانه ثبتنام بارگزاری نمایید. جهت مشاهده راهنمای دریافت معافیت تحصیلی بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. (راهنمای تصویری دریافت معافیت تحصیلی)
تذکر مهم ۱: مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نمیباشند و درصورت قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و این دانشکده مجاز به ثبتنام از آنان نمیباشد.
تذکر مهم ۲:پذیرفته شدگانی که در حال حاضر در حین انجام خدمت نظام وظیفه میباشند میبایست جهت انجام امور ترخیص از خدمت با به همراه داشتن گواهی خدمت از یگان خدمتی –دو قطعه عکس و برگ اعزام به خدمت به اداره امور آموزشی اتاق 21 مراجعه نمایند. بدیهی است این دانشکده هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص یا معافیت تحصیلی مشمولین در حال انجام خدمت نظام وظیفه بعهده نخواهد داشت.
۵- مدارک پایان دوره متوسطه و پیشدانشگاهی شامل تمام مدارک ( ریز نمرات دوره متوسطه و پیشدانشگاهی و گواهینامه پایان دوره متوسطه و پیشدانشگاهی )
6- فرم مخصوص اخذ تعهد از پذیرفتهشدگان منطقه یک، رزمندگان و ایثارگران، شاهد، خانواده شهدا، برای کلیه رشتهها در آزمون سراسری 1400 (دانلود فرم )
7- فرم مخصوص اخذ تعهد از پذیرفتهشدگان رشتههای مختلف گروه آموزشی پزشکی در سهمیههای مناطق ۲ و ۳ در آزمون سراسری 1400 (دانلود فرم )
8- فرم اخذ تعهد از فارغالتحصیلان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی داخل و خارج از کشور و دانشجویان فعلی و انصرافی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در آزمون سراسری 1400 (تمامی دانشجویان ) (دانلود فرم )
9- گواهی وضعیت سلامت دانشجویان (دریافت فایل) ( توسط پزشک خانواده میبایست تایید شود )
10- فرم تأئیدیه صحت سلامت (دریافت فایل)
11- کارنامه آزمون سراسری سال 1400
12- کپی قبض در خواست تائیدیه تحصیلی دوره دبیرستان و پیش دانشگاهی که از اداره پست دریافت نموده اید. (الزامی می باشد)
13- گواهی مبنی بر داشتن سه سال سابقه کار اعم از دولتی یا خصوصی به عنوان بهیار با تائید دفتر پرستاری استان محل خدمت (گواهی کار میبایست پس از تاریخ اخذ دیپلم بهیاری و قبل از تاریخ 1400/06/31 باشد)
14- ارائه مدرک دیپلم کامل متوسطه بهیاری نظام قدیم یا دیپلم بهیاری نظامجدید به همراه مدرک پیشدانشگاهی که تاریخ اخذ آن حداکثر 1397/06/31 باشد .
15- خاطرنشان میگردد که در روز ثبتنام حضوری مبلغ صد هزار تومان ( جهت ارائه کارت و خدمات انفورماتیک ) از دانشجویان دریافت میگردد.
مهم: مدارک ذیل به غیر از مدارکی است که به قسمت آموزش تحویل داده خواهد شد.
1- تکمیل فرمهای ذیل:
الف) فرم مشخصات فردی (دریافت فرم)
ب) فرم تعهدنامه خوابگاه (دریافت فرم)
ج) تکمیل فرم محارم (ویژه خواهران) (دریافت فرم) این فرم از سایت پرینت گرفته شود، و به امضای ولی و سرپرست دانشجو قابل قبول است.
د) فرم تعهد نامه محضری امور دانشجویی (دریافت فرم) (توجه: این فرم از سایت پرینت گرفته شود و به یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور مراجعه و دقیقا مطالب همین فرم در فرم دفتر اسناد رسمی منتقل شود. اصل فرم دریافتی از محضر ، حکم کارگزینی ( کارکنان رسمی و پیمانی ) و یا کپی مصدق پروانه کسب و اشتغال به حرفه ضامن و یا تصویر حکم بازنشتگی کارمندان بازنشسته را روز ثبتنام به مسئول ثبتنام دانشجویی فرهنگی تحویل نمایید.
(در صورت عدم ارائه این فرم از تحویل خوابگاه به دانشجو معذوریم)
تذکر: ارائه تعهدنامه محضری در روز ثبت نام الزامی است.
در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد حوزه دانشجویی فرهنگی باشماره تلفن ۹-۰۷۱۵۲۴۴۸۱۰۱ داخلی 270 تماس حاصل فرمایید.
شماره سامانه پیامکی دانشکده علوم پزشکی ۵۰۰۰۲۹۲۰۹۰ می باشد. لطفا در روز ثبتنام شماره همراه دانشجو بطور صحیح نوشته شود تا اطلاع رسانی بطور دقیق انجام گردد.
آدرس دانشکده: فارس – شهرستان گراش – بلوار امام حسین (ع) – دانشکده علوم پزشکی گراش | کدپستی: ۵۸۶۶۶-۷۴۴۱۷
ضمناً این واحد در صورت عدم ارائه مدارک فوق هنگام ثبتنام حضوری جداً از ثبتنام پذیرفتهشدگان معذور می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شمارههای ۸-۰۷۱۵۲۴۴۸۱۰۱ داخلی 203 و 204 و 205 (واحد آموزش) تماس حاصل نمایید.