• 1401/11/12 - 12:21
  • بازدید: 206
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
افتخاری دیگر برای دانشکده علوم پزشکی گراش ؛

عضو هیات علمی دانشکده علوم پزشکی گراش در زمره پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر دنیا قرار گرفت

مسعود محمدی (عضو هیات علمی دانشکده علوم پزشکی گراش) بر اساس بررسی ها و گزارشات پایگاه بین المللی کلاریویت آنالیتیک، مبتنی بر شاخص­‌های استنادی و علم سنجی، در زمره "پژوهشگران پر استناد یک درصد برتر دنیا" قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش، تحقیقات و فناوری، مسعود محمدی (عضو هیات علمی دانشکده علوم پزشکی گراش) بر اساس بررسی ها و گزارشات پایگاه بین المللی (Clarivate Analytics) کلاریویت آنالیتیک، مبتنی بر شاخص­‌های استنادی و علم سنجی  (WOS-ESI) Essential Science Indicators) در زمره  "پژوهشگران پر استناد یک درصد برتر دنیا" قرار گرفت. مسعود محمدی دارای 135 مقاله و 2664 استناد از مقالات خود می باشد.

 

بر اساس گزارشات این پایگاه، پژوهشگرانی که توانسته ­اند بر مبنای تحقیقات خود به بالاترین سطح اعتبار بین المللی دست یابند در دسته پژوهشگران یک درصد برتر دنیا قرار می­ گیرند. پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر، گزارشی از پژوهشگران پراستناد در 22 حوزه موضوعی علوم در پایگاه شاخص­های اساسی علم(ESI)  متعلق به شرکت کلاریویت آنالیتیکس (WoS) است که بر اساس بیشترین و بالاترین استنادهایی که به پژوهش هایی آنها در سراسر جهان انجام شده است به عنوان نخبگان علمی در نظر گرفته می­ شوند. نخبگان یک درصد برتر دنیا، 14% از کل علم دنیا را تولید و 24% از کل استنادهای دنیا را دریافت می­ کنند.

 

دانشگاه های بزرگ کشور با تعداد بالای هیات علمی توانسته اند هر ساله، تعداد بسیار زیادی از محققین پر استناد را داشته باشند، اما این مهم برای اولین بار در دانشکده علوم پزشکی گراش به وقوع پیوسته که نشان دهنده عظم راسخ این مجموعه بزرگ برای نقش آفرینی در مرجعیت علمی کشور در مجامع علمی جهانی می باشد.

 

دانشکده علوم پزشکی گراش، این افتخار را به استاد مسعود محمدی، هیات رئیسه، اعضای هیات علمی، کارکنان و مردم شهرستان گراش تبریک می گوید.

  • گروه خبری : پژوهشی
  • کد خبر : 12367

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید